Przyprowadź dzieci z powrotem na śnieg
30.01.2008
FIS wprowadza wieloletnią ogólnoświatową kampanię "Przyprowadź dzieci z powrotem na śnieg "
FIS planuje wprowadzić ogólnoświatową kampanie promującą zabawy na śniegu jako numer jeden zimowych form aktywności dzieci i młodzieży.
Podstawowym celem tej kampanii jest stworzenie pasji i zamiłowania dla aktywności na śniegu w młodszym pokoleniu.
Wprowadzenie kampanii jest planowane w sezonie 2008/09.
Obecnie czekając na odzew ze strony opinii publicznej oraz agencji marketingowych, FIS planuje prace ze specjalistyczną organizacją by stworzyć partnerskie relacje, rozwijać i wprowadzać projekt.
Do możliwych partnerów wlicza się organizacje turystyczne, szeroko pojęte firmy przemysłowe, firmy ubezpieczeniowe, organizacje rządowe i pozarządowe zajmujące się zdrowiem, organizacje zajmujące się edukacją i sportem, a i to nie wszyscy potencjalni partnerzy.
Kampania skierowana jest dla dzieci do 14 roku życia oraz ich członków rodziny, dalej do nauczycieli oraz ludzi zajmujących się podejmowaniem decyzji w takich dziedzinach jak edukacja, sport i zdrowie. Kampania obejmie kraje w których regularnie występuje śnieg lub panuje zainteresowanie sportami zimowymi.
"Projekt - Przyprowadź dzieci z powrotem na śnieg - jest kluczowym elementem do zachęcenia dzieci a także ich rodzin do spędzania więcej czasu na śniegu", powiedział prezydent FIS Gian Franco Kasper.
"Nasi partnerzy z przemysłu narciarskiego już się zobowiązali do wsparcia, sprawiając tym samym, że sporty zimowe staną się bardziej dostępne dla rodzin i dzieci. Zabawy na śniegu to jedno z najlepszych wyjść by nakłonić dzieci i młodzież do większej aktywności w zimie."
Kamieniem milowym kampanii będzie prezentacja podczas 46 Międzynarodowego Kongresu Narciarskiego, który zaplanowany jest w Cape Town (RPA) w maju 2008. Kongres jest najwyższą władzą w FIS, odbywając się raz na dwa lata.
FIS planuje wprowadzić ogólnoświatową kampanie promującą zabawy na śniegu jako numer jeden zimowych form aktywności dzieci i młodzieży.
Podstawowym celem tej kampanii jest stworzenie pasji i zamiłowania dla aktywności na śniegu w młodszym pokoleniu.
Wprowadzenie kampanii jest planowane w sezonie 2008/09.
Obecnie czekając na odzew ze strony opinii publicznej oraz agencji marketingowych, FIS planuje prace ze specjalistyczną organizacją by stworzyć partnerskie relacje, rozwijać i wprowadzać projekt.
Do możliwych partnerów wlicza się organizacje turystyczne, szeroko pojęte firmy przemysłowe, firmy ubezpieczeniowe, organizacje rządowe i pozarządowe zajmujące się zdrowiem, organizacje zajmujące się edukacją i sportem, a i to nie wszyscy potencjalni partnerzy.
Kampania skierowana jest dla dzieci do 14 roku życia oraz ich członków rodziny, dalej do nauczycieli oraz ludzi zajmujących się podejmowaniem decyzji w takich dziedzinach jak edukacja, sport i zdrowie. Kampania obejmie kraje w których regularnie występuje śnieg lub panuje zainteresowanie sportami zimowymi.
"Projekt - Przyprowadź dzieci z powrotem na śnieg - jest kluczowym elementem do zachęcenia dzieci a także ich rodzin do spędzania więcej czasu na śniegu", powiedział prezydent FIS Gian Franco Kasper.
"Nasi partnerzy z przemysłu narciarskiego już się zobowiązali do wsparcia, sprawiając tym samym, że sporty zimowe staną się bardziej dostępne dla rodzin i dzieci. Zabawy na śniegu to jedno z najlepszych wyjść by nakłonić dzieci i młodzież do większej aktywności w zimie."
Kamieniem milowym kampanii będzie prezentacja podczas 46 Międzynarodowego Kongresu Narciarskiego, który zaplanowany jest w Cape Town (RPA) w maju 2008. Kongres jest najwyższą władzą w FIS, odbywając się raz na dwa lata.